Rozwój kanałów sprzedaży

Sukces firmy zależy od rentowności sprzedaży

Co determinuje sukces ekonomiczny przedsiębiorstwa? Niezależnie od wielkości firmy i charakteru jej działalności, najważniejszy wpływ na rentowność sprzedaży ma przede wszystkim prawidłowa analiza potrzeb klienta, właściwy dobór grupy klientów, skuteczne dotarcie do nich oraz efektywna sprzedaż oferowanych produktów i usług. Key account management, sprzedaż bezpośrednia, omnikanałowość, telesprzedaż, online, content i performance marketing, up-selling czy cross-selling to tylko kilka z metod prowadzących do maksymalizacji wyników sprzedaży i zwiększenia zysków w firmie.

A czy Twoja firma dociera do potencjalnych klientów wszystkimi możliwymi kanałami sprzedaży? Czy analizujesz jaki jest koszt pozyskania klienta i czy wiesz, jak go obniżyć?

W rzeczywistości tylko niewielki odsetek właścicieli firm analizuje rentowność sprzedaży na poziomie pojedynczego klienta (podczas jego cyklu życia), grupy produktów czy kanałów sprzedaży, uwzględniając koszty marketingu, reklamy, akwizycji, fakturowania czy obsługi posprzedażowej. A to właśnie ta wiedza jest kluczem do szybkiego rozwoju firmy. Angażuj swoje wysiłki, tam gdzie to się opłaca!

Odpowiadamy za efekty naszych działań!

W naszej działalności koncentrujemy się wyłącznie na dostarczeniu konkretnego efektu, jakiego oczekuje klient i który będzie skuteczną odpowiedzią na problem biznesowy z jakim boryka się firma w danym momencie.

Każdorazowo współpracę z klientami rozpoczynamy od samodzielnej analizy sytuacji finansowej firmy i diagnozy jej problemów biznesowych. Dopiero na jej podstawie projektujemy i wdrażamy rozwiązanie naprawcze. Osobiście realizujemy proces implementacji zaproponowanego przez nas rozwiązania i odpowiadamy za końcowy efekt projektu.

Postaw na rozwój kanałów sprzedaży

Dzięki naszej wieloletniej praktyce w obszarze sprzedaży, umiemy tworzyć unikalne rozwiązania wspierające efektywność i konkurencyjność organizacji. Nie oferujemy gotowych rozwiązań, bo nie ma dwóch takich samych firm – zawsze dopasowujemy je do potrzeb danej organizacji. Nasze usługi są w pełni ukierunkowane na wsparcie przedsiębiorców w rozwoju prowadzonych przez nich biznesów, dlatego jeśli poszukujesz nowych pomysłów w zakresie:

  • rozwoju kanałów sprzedaży
  • podniesienia rentowności sprzedaży
  • zarządzania i optymalizacji procesów sprzedażowych
  • projektowania nowych linii biznesowych
  • customer experience management
  • rozwiązania problemów biznesowych w obszarze sprzedaży

Skontaktuj się z nami

Dowiedz się, w jaki sposób uzyskać sprawność sprzedażową, poprawić rentowność sprzedaży i jak zwiększyć zyski w firmie.
Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Więcej informacji. Akceptuję